sparande

Jag har bestämt mig; Jag ska börja spara! Försöka att spara så mycket det bara går varje månad, har redan ett månadssparande, men tänkte verkligen försöka lägga undan så mycket som möjligt de närmsta månaderna som kommer.
 
Tänkte slänga ut lite mer grejer på Tradera nu i veckan och sätta in allt man lyckas få ihop på det direkt in på sparkontot. Kan va kul att se hur mycket man får ihop på några månader. Den här månaden blir det inte så mycket sparande då min lön var ganska så pissig eftersom jag var sjukskriven förra månaden, men nästa månad då jävlar! Ska bara "shoppa" det jag faktiskt behöver, får vara slut på allt onödigt handlande nu. Har insett själv att det har gått lite över gränsen eftersom jag inte ens får plats med sakerna som jag köper haha.
 
Ska börja skriva listor på sånt som jag behöver och det är det enda som får inhandlas. Smart va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0